2015. augusztus 23.

Ez az álom egy másik ex-barátról szól (ő legyen mondjuk Zsombor). Háttérinfónak elég annyi, (hogy valamit lehessen is érteni) hogy mi sose vagyunk sokáig jóban (több ideig van szünet mint aktív beszélgetés).

Írtam neki facebookon egy üzenetet, felköszöntöttem mert névnapja volt. Én ennyit akartam, arra sem számítottam hogy majd megköszöni, de legalább a "kötelességem" ezennel letudva. Meglepődtem, mert nemcsak hogy megköszönte, de még beszélgetést is kezdeményezett (ami a való életben sem szokása), hogy láttam-e már a Spar-os újságban a sushi-s akciót, ettem-e már olyat. Visszaírtam tömören hogy: nem, ő meg mindenféle képeket küldött róla hogy hogy néz ki, hátha megjön hozzá az étvágyam.
Később írta, hogy nemsoká jön a városba, ha úgy gondolom, összefuthatnánk.

Nos más esetben nemet mondtam volna, de mégiscsak kíváncsi voltam, ezért a következő álom-jelenetben már személyesen találkoztunk, az én házamban. Flörtölt most is, és mivel általában ilyenkor kiderül hogy szingli, én jól összevesztem vele, mert elegem van abból, hogy ló helyett szamár vagyok. Ott volt egyik barátnőm is (Noémi), ő volt aki kibékített minket.

A szüleim régi szobájában voltunk, Noémi és Zsombor valamiért kimentek, én egyedül maradtam. Illetve csak azt hittem, de bent volt még a szobában Zsombor egyik exe. Ő megkérdezte, miért nem csípem őt. Röviden elmondtam, hogy szerintem ő is utálna engem, ha "élete szerelmétől" szakítanám el. Annyit reagált rá, hogy azért Zsombor sem egy főnyeremény, legutóbb például azért szakított vele, mert eltűnt az egyik fülhallgatója, amit a lányra fogott, hogy biztos ellopta. Ekkor toppantak be Noémiék.

Zsombornál nagyon elpattant valami mikor meghallotta miről van szó, nekiment az exének, elkezdte pofozgatni, úgy kellett leszedni róla. 
Én sírni kezdtem, mert soha nem gondoltam volna róla, hogy képes megütni egy nőt. Ezt megmondtam neki is, plusz hogy takarodjon ki a házamból. Nyomatékosítva a mondandómat, megdobtam 2 távirányítóval (ami épp a kezem ügyébe akadt) és kitessékeltem az udvarra.
Hátat fordítottam neki és bementem - volna, ha nem veszi fel az egyik távirányítót és vág tarkón vele jó erősen. El is ájultam. 

Párhuzamos szál: Noémivel a Sparban voltunk épp, a sushi hozzávalóit válogattuk a kuponhoz (gondoltam megkóstolom már ha akciós) amikor megjelent Zsombor öltönyben. Hiába kérdeztem tőle, hogy miért van ennyire kicsípve, legfőképp hogy miért van a városban, de nem válaszolt, mint aki nem is hallotta a kérdést. 
Végül egy teljesen nem odaillő pillanatban mondta el: temetésre jött, az exe temetésére.

Bennem megfagyott a vér. Először azért, mert akármennyire utáltam a lányt, a halálát azért nem kívántam, másodjára azért, mert emlékeztem a másik álomból, hogy beszéltem vele, ráadásul nem csak én. És ez valahogy nem állt össze bennem. Most akkor egy szellemmel beszélgettünk? Tiszta Predestination.. :D
Pókerarccal otthagytam őket, elmentem emészteni a hallottakat, közben magamhoz vettem pár gyertyát meg egy állványt (gondolom megemlékezésre, ez nem derült ki).
sushi2.jpg