2015. december 28.

A mai egy tisztáson játszódott. Valamilyen atlétikai játékok folytak rajta, találkoztam ott pár ismerősömmel. Eleinte emlékszem hogy folyton az öltöző miatt panaszkodtunk, mígnem át nem költöztettek egy másikba ami kicsit elviselhetőbb volt. A "trénerem" egy régi csapatvezetőm volt még gólyaként, de már nem emlékszem a nevére.

Az első feladat valami távfutás lehetett, de úgy hogy különböző dolgok voltak a lábunkra kötve. Nekem iszonyatosan vágta a lábam amit rám kötöttek, szóltam is hogy ez így nem annyira jó, de elcsitítottak azzal hogy mindenkinek ilyen szoros, majd megszokom. Így is lett az egyik lábamon. A másik még jó félóra után is nagyon fájt úgyhogy úgy döntöttem, akár ellenkezik a szabályokkal, akár nem, én levágom azt a madzagot.

Persze jókislány módjára később szóltam hogy mit csináltam, mondták hogy nem baj, de hozzam vissza azt a valamit ami rám volt kötve mert azzal nekik el kell számolni. (egyébként valami kólásflakon volt, de egyáltalán nem olyan mint amit manapság használunk)
Visszafutottam érte mert kb egy km-rel arrébb dobtam el, de szerencsére ugyanott volt ahol hagytam. Emlékszem hogy miután elindultam vissza, megpillantottam a főben egy csillogós dolgot, vissza is fordultam hogy mi az: egy üveggolyó volt. Álmomban el is gondolkoztam rajta, hogy mit keres ott egy üveggolyó.
Miután nagynehezen visszamásztam a dombra a többiekhez, kiderült hogy még egy embert be kell várnunk, meg azt hiszem az előttünk lévő csapat sem időben végzett. A lényeg hogy várnunk kellett.

A lábam már lüktetett az elszorítástól de nem panaszkodtam. Innentől már rajtam kívül történtek az események. Kérdeztem valamit, mire a csapatvezetőm megfogta a vállam és szépen óvatosan leültetett. Aztán már nem nagyon voltam magamnál, elaludhattam mert a földön ébredtem. 
Később elmondták, hogy azt kérdeztem, hogy az A+ vércsoportú emberek merre szoktak dőlni (???), szóval gondolom a mondat értelmetlenségéből meg abból hogy nem bírtam megállni egy helyben inkább leültettek mielőtt összeesek. 
Nem is értem miért azt kérdeztem mivel én AB+ vagyok :D.

uveggolyo.jpg