2016. március 14.

Helyszín: Snowattack sífesztivál - valahol a hegyekben. NEM vágyálom. 

Álmomban 2 turnust indítottak, az elsőn ott voltam én is, és még maradni akartam mert ugyan sokat síeltem, de fotózni meg keveset tudtam, úgyhogy megkérdeztem mi lenne ha csak a szállásért fizetnék. Szerencsére mindenki beleegyezett, a szülők is.
Ennek előfeltétele az volt, hogy végig kellett ülni egy tájékoztatót, méghozzá olyat ahol a Family Guy sorozaton keresztül mutatják be mit ne csináljunk. Elég kicsi teremben vetítettek, úgyhogy várnunk kellett, nem fért be mindenki. Na és ki volt még kint a váróban...? Zsombor természetesen. De nem szóltunk egymáshoz. Mindketten meglepődtünk hogy mit keres itt a másik, de ennyi. 

A tájékoztatón egy srác ölébe kellett ülnöm, fene se tudja miért, de ha nem lenne elég fura, még ringatott is :D, olyan érzés volt mint egy hintában. Sokszor rám szólt hogy el ne aludjak, bár néha sikerült perceket. Zsombor tőlem sokkal messzebb ült, néha rám nézett, aztán ha látta hogy észreveszem, gyorsan elvette a tekintetét. 

Mikor kiértünk megállított, hogy elmondja, ő próbált nagyon komolyan állni ehhez az egészhez, de annyira aranyos volt ahogy néhányszor elaludtam, hogy úgy gondolta muszáj beszélnünk. Nem volt ínyemre a dolog eleinte, aztán mint lenni szokott, beadtam a derekam, és egész jól elvoltunk. 

A többiek elmentek síelni mi meg úgy döntöttünk, hogy főzünk nekik valami vacsorát. Hát ebből 2 féle húslevesnek kinéző dolog sikeredett, egyiket (amelyikben a cérnametélt volt) ő ízesítette, és még arra is emlékszem hogy pirospaprikával. Én valami húsgombóc-szerű levest főztem, de hús nem volt benne, csak gombóc-tészták. 
Ezután már csak foltok vannak meg, hogy talán még a TV-ben is mindenhol az ő arcát láttam mert mint kiderült egy ideig színészkedett (?).

20150201_160919.jpg